Էլիոթ Արոնսոն, Էնթոնի Պրատկանիս
Քարոզչության դարաշրջանը. Համոզման հնարքները
Մեզ վրա լցվող համոզման կոչերի հիմնական աղբյուրը զանգվածային հաղորդակցության միջոցներն են, որոնք ունեն համոզելու ապշեցուցիչ կարողություն: Տեղեկատվության տարածումը տարեկան շուրջ 400 մլրդ դոլար շրջանառություն ունեցող արդյունաբերություն է, որից 206 մլրդ-ն ծախսվում է զանգվածային տեղեկատվության վրա: Այսինքն ա՛յն տեղեկատվության, որը նույնությամբ արտադրվում և տարածվում է ամբողջ աշխարհի սպառողների համար:
Քարոզչության դարաշրջանը. Համոզման հնարքները
Մեզ վրա լցվող համոզման կոչերի հիմնական աղբյուրը զանգվածային հաղորդակցության միջոցներն են, որոնք ունեն համոզելու ապշեցուցիչ կարողություն: Տեղեկատվության տարածումը տարեկան շուրջ 400 մլրդ դոլար շրջանառություն ունեցող արդյունաբերություն է, որից 206 մլրդ-ն ծախսվում է զանգվածային տեղեկատվության վրա: Այսինքն ա՛յն տեղեկատվության, որը նույնությամբ արտադրվում և տարածվում է ամբողջ աշխարհի սպառողների համար: