пятница, 17 июля 2015 г.

17.07.2015թ. Մեդիայի անդրադարձը սահմանադրական բարեփոխումների նախագծին

17.07.2015 14:42 Զուրաբյան. Սահմանադրական նախագիծը Ս. Սարգսյանի իշխանական ամբիցիաների մասին մանիֆեստ է Զուրաբյան.

Սահմանադրական նախագիծը Ս. Սարգսյանի իշխանական ամբիցիաների մասին մանիֆեստ է «Սահմանադրական փոփոխությունների փաստաթուղթը լիովին հաստատում է այն բանը, ինչի մասին մենք զգուշացրել ենք․ որ Սերժ Սարգսյանը այս սահմանադրական ռեֆորմը անցկացնում է մեկ նպատակով՝ սեփական իշխանությունը երկարացնելու նպատակով և շրջանցելու համար երրորդ նախագահական իր պաշտոնավարման սահմանադրական արգելքը»: Այս մասին «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում նշել է «Հայ ազգային կոնգրես» խմբակցության ղեկավար Լեւոն Զուրաբյանը:

четверг, 16 июля 2015 г.

16.07.2015թ. Մեդիայի անդրադարձը սահմանադրական բարեփոխումների նախագծին

Սահմանադրական բարեփոխումներ 16.07.15 ԱՐՄԵՆ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ՝ «Ժառանգություն» կուսակցության փոխնախագահ Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ http://yerkirmedia.am/?act=yerkir © Երկիրմեդիա

вторник, 14 июля 2015 г.

Ինչպես է Սաուդյան Արաբիան «աշխատում» արտասահմանյան լրատվամիջոցների հետ


«Լրագրողներ առանց սահմանի» կազմակերպությունը, ուսումնասիրելով Վիկիլիքսի նյութերը, ուշագրավ տեղեկություններ է հրապարակել մեդիադաշտում Սաուդյան Արաբիայի կառավարության գործունեության վերաբերյալ։
Սաուդյան Արաբիան, սահմանափակելով տեղական մեդիայի գործունեությունը, փորձում է «իրենով անել» արտասահմանյան լրատվամիջոցներն ու լրագրողներին՝ Թագավորության դրական կերպարը ձևավորելու նպատակով։
Վիկիլիքսի արտահոսքի պատճառով հանրության սեփականություն են դարձել Սաուդյան Արաբիայի ու դեսպանատների աշխատակիցների նամակագրությունը, որը վերաբերում է 2010-2015 թվականներին։ Հրապարակված փաստաթղթերից հնարավոր է դառնում պատկերացում կազմել Սաուդյան Արաբիայի կառավարության ձեռնարկած գործողությունների մասին, որոնք միտված են բարձրացնելու իրենց երկրի վարկանիշը։
Ըստ անհրաժեշտության՝ տարբեր աղբյուրներից ֆինանսավորվում են մեդիա կազմակերպությունները՝ Միացյալ Թագավորությունից մինչև Իրան ու Սենեգալ, ինչը սովորաբար իրականացվում է ուղղակի նվիրատվությունների կամ հազարավոր բաժանորդագրությունների միջոցով։


Սպասարկման ոլորտի հարգելի աշխատողներ



Եթե դուք աշխատում եք խանութում, ինչ-որ «օֆիսում», բանկում և այս կարգի այլ հիմնարկում, ապա հաշվի առեք մի քանի խորհուրդ.

1. Ես հասկանում եմ, որ ձեր աշխատավարձը ցածր է, բայց ես վստահաբար մեղավոր չեմ։ Այնպես որ՝ իմ վրա մունաթ գալով դուք վիրավորում եք միայն ինձ և ստանում համարժեք պատասխան։
2. Խոսելիս եղեք քաղաքավարի, ավելի շատ ժպտացեք, ես եկել եմ ինչ-որ ապրանք կամ ծառայություն գնելու և չեմ ուզում տեսնել ձեր դժգոհ ու տիեզերական ունայնությամբ լի հայացքը։
3. Հարգելիս, ինձ հետ դու-ով մի խոսիր, որովհետև շատ հնարավոր է, որ իմ երեխայի տարիքին լինես կամ դրա նման մի բան։

воскресенье, 12 июля 2015 г.

Power Point-ի վնասները

Որոշ մասնագետներ գտնում են, որ համալսարանները դասավանդելիս պետք է հրաժարվեն Power Point օգտագործելուց, քանի որ այն «հիմարացնում» է ուսանողին և ձանձրալի դարձնում դասախոսին։ Սակայն համալսարանների մեծ մասը անտեսում է այս խորհուրդը, որովհետև ուսանողների հաջողությունը չափում են ուսանողների բավարարվածությամբ։
Սլայդերի նշանակության գերագնահատումը հանգեցնում է անիմաստ վստահության, թե գիրք կարդալը, դասերին հաճախելը, գրառումներ ու տնային հանձնարարություններ անելը անտեղի է։

понедельник, 6 июля 2015 г.

Макаревич опроверг новость о своей смерти: кого ещё "хоронили" СМИ?

Российский музыкант, лидер группы "Машина времени" Андрей Макаревич опроверг информацию о собственной смерти, широко разошедшуюся по социальным сетям, и призвал пользователей "не множить эту ахинею".
Сообщение о якобы имевшем место убийстве Макаревича появилось утром в понедельник на сайте Грушинского фестиваля авторской песни.

"Друзья, вынуждены сообщить вам прискорбную новость, сегодня ночью скончался великий советский и российский музыкант, певец, поэт и просто хороший человек Андрей Макаревич. По словам его родственников, он был убит сегодня в собственном подъезде", — говорилось в публикации, проиллюстрированной фотографией певца с чёрной траурной лентой.
Позднее статья была удалена, а представители фестиваля заявили, что сайт подвергся нападению хакеров.
Русская служба Би-би-си вспомнила, кому ещё в последнее время приходилось опровергать ложные сообщения о собственной смерти. Продолжение

Ինչպես սոցցանցի միջոցով զարգացնել ապրանքանիշը

1. Գրառումներ արեք ձեր գործունեության ոլորտի նշանակալի ու կարևոր իրադարձությունների մասին։ Ոչ ոք չի ցանկանում տեսնել Ֆեյսբուքի, Թվիթերի և այլ ցանցերի ձեր բոլոր գրառումները ձեր իսկ ընկերության մասին։ Իրականում դա ընկերներին «կորցնելու» և կեղծավորության տպավորություն թողնելու ամենաարագ միջոցն է։ Փոխարենը գրեք միտումների, նորությունների, օրենսդրության, խորհուրդների մասին, ինչը կհետաքրքրի լսարանին։ Մարդիկ կտեսնեն, որ դուք մտածում եք նրանց մասին, օգնում խորացնել գիտելիքը, այլ ոչ թե ակնհայտ գովազդով եք զբաղվում։